reede, 29. jaanuar 2016

Tartu-Viljandi-Pärnu

"Pole midagi igavamat kui kolm tundi bussis loksuda!" ütleksin ma tavaliselt. Kuid seekord oli asi teisiti, sest kogu sõidu maadlesin ma täpitähtede ekraanile kuvamisega. Kui ekraanile kerkisid täpitähed, tõi pildi ekraanile kuvamise soov errori ning vastupidi. Umbes 60 kilomeetrit hiljem tabasin ma ära, et lihtsam on sisse tuua veel üks muutuja ning maagiliselt sai kõik korda. Nüüd ilmuvad ekraanile ka:

õ, ä, ö, ü ning š

Veel lisasin koodijupi, mis kuvab ekraanile trükitähtede asemel ka kirjatähed. Nii on võimalik ka kirjatähed endale varakult selgeks teha, kuna tegelikult on ju nende lugemine kogu ülejäänud eluks vajalik oskus.

Teise poole sõidust veetsin disainides "Loe ja kirjuta" taustapilti 2.0 - ei tahtnud jätta lihtsalt valget tausta, kuna nii näeb programm lõpetamata välja. Lõpuks valisin värvilahenduseks helesinise ning helerohelise ja  et veidi sära lisada, joonistasin pildi nurka erkkollase päikese. Et kogu see virr-varr tähelepanu mängult eemale tõmbama ei hakkaks katsin pildi valge kihiga, mille alt värvid siiski läbi kumavad. Lõplik versioon on siin:


Peale esimest avakuva ilmub valikumenüü, mis sai samuti täiustatud ning koosneb nüüd lausa neljast valikust. Liigutades kursorit erinevate valikute kohal muutub värvilahendus ning see teeb hästi arusaadavaks, millist valikut hetkel tegemas oled.


Õhtul sain ka oma venna heakskiidu. Homme valmib loodetavasti kogu mäng ning saan selle talle täielikuks läbikatsetamiseks anda, sest ilmselgelt ilmnevad vead kõige paremini just kasutaja käes. Mina olen vigade leidmiseks juba liiga koodis sees.